Juvilis Cosmetics - linia kosmetyków dla fanek skuteczności!

Ostatnio miałam sporo na głowie. Sprawy prywatne i zawodowe wypełniły mi każdą chwilę. To mnie jednak nie powstrzymało przed testem kosmetyków będących nowością na rynku polskim. O czym mowa? Otóż o marce kosmeceutycznej, która sporą popularność zdobyła wśród brytyjskich blogerek czy mieszkanek Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Nie będę Was dłużej trzymać w niepewności - piszę oczywiście u Juvilis Cosmetics! Tak, tych samych, które były wcześniejszym prezentem dla mojej mamy. 
Aby odebrać ten prezent udałam się osobiście do kliniki - czego relację insta story mogliście zobaczyć na moim Instagramie. Na miejscu czekała na mnie pani kosmetolog, która przybliżyła mi ich działanie i skład. Tutaj muszę zaznaczyć, że Juvilis ma dla Nas zestaw obecnie pięciu kosmetyków bazujących na unikalnej technologii Delivertrans - w skrócie tzw. przenikania pęcherzykowego. Co to znaczy? Najprościej ujmując po aplikacji wchłanianie następuje poprzez meszek włosowy, dzięki temu formuła dociera na głębszy poziom skóry- co przekłada się na skuteczność. Jeśli chcecie zgłębić temat zapraszam do kliknięcia w link.
Dlaczego zestaw od Juvilis zasługuje na taką uwagę? Ponieważ jest świetną alternatywą dla osób chcących ujędrnić i odmłodzić skórę a które szukają alternatywy dla rozwiązań medycyny estetycznej. Skład gamy kosmetyków od tej marki bazuje na wypełniaczach stosowanych profesjonalnie w medycynie estetycznej. Wypełniacze plus technologia przenikania pęcherzykowego decydują o niesamowitej skuteczności kosmetyków - co w połączeniu z przystępną ceną daje w moim odczuciu całkiem przyzwoite efekty. 

A więc pora przejść do naszej dumnej piątki!

kosmetyki od Juvilis.pl


Jak już  pewnością zauważyliście kosmetyki wyróżniają się własnym, unikatowym designem. Każdy zamiast tradycyjnego dozownika ma pompeczkę - co optymalizuje zużycie. Obecnie spotykam się z różnym podejściem do pompek - jedni wolą tradycyjne dozowniki ja natomiast jestem zwolenniczką zachowanej proporcji zużycia.

Pompka optymalizująca zużycie.
Jeżeli chodzi o konsystencję poszczególne kosmetyki różnią "odcieniem bieli". Co to znaczy? Najlepiej zademonstruję to poniżej:

Różnice kolorystyczne wynikają z różnic składu poszczególnych kosmetyków.
O ile zmienny kolor to wynik różnic składowych, o tyle zapach kosmetyków jest prawie neutralny, z lekką nutą zapachową charakterystyczną dla kosmetyków z tej półki cenowej - bez zbędnych ulepszeń, pachnideł i jak ja to nazywam ulepszaczy zapachowych. Niewykluczone, że części pań ten zapach może przeszkadzać - o ile ja nie wyczuwam różnic (ale ja jak wiecie, nie jestem fanką ,,upiększania" składów kosztem ich przeznaczenia - skutecznego działania).

Kolejną rzeczą, która jest według mnie fajna w projekcie opakowań jest oznaczenie wiodącego fillera:



Na srebrnym pasku nazwy zastosowanych wiodących fillerów.


Pora przejść do omówienia poszczególnych kosmetyków - bo chyba na to właśnie wszyscy czekacie. Juvilis Cosmetics oferuje nam pięć kosmetyków o określonym zastosowaniu i działaniu:

- Serum piękności
- krem na dzień - Day lotion
- krem na noc
- preparat pod oczy
- krem - żel oczyszczający

1. Serum młodości.

Którego pełna nazwa brzmi: Skoncentrowane rewitalizujące serum piękności -  prym wiedzie tu forforan wapnia - ma na zadanie rozświetlić skórę, wyrównać koloryt i nadać jej sprężystości. W składzie znajdziemy m.in: gatulinę, spirulinę, barwnik zmiękczający czy liftonin. Po pełne składy zachęcam wejść w aktywny link. Testowany był przeze mnie - i nie można lepiej ująć jego działania inaczej jak Po zastosowaniu zapomnisz co to podkład- koloryt i rozjaśnienie robią na Tobie wrażenie. Przyznaję otwarcie, że jego działanie już po ponad tygodniu daje dobry efekt.



2. Ochronny liftingujący krem na dzień - z fosforanem wapnia, ma za zadanie wygładzać zmarszczki, zwalczać wolne rodniki i efekty utleniania. Właśnie testuje go moja kochana mama ;) W składzie znajdziemy - kofeinę, żeń-szeń, lipidy, wit. C i E (po pełne składy zapraszam na stronę)O


3. Krem na noc - z hydroksyapatytem - odpowiednik nocny kremu na dzień. ma właściwości regenerujące (pobudzanie aktywności komórek). Po składy odsyłam jak zawsze w to samo miejsce.


4. Preparat pod oczy - prym wiedzie tutaj  wchłanialny kwas hliauronowy. Wygładza zmarszczki, linię wokół oczy, ujędrnia skórę.


5. Krem - żel oczyszczający - również z kwasem hliauronowym. Ma na zadanie przygotować skórę do aplikacji. Oczyszcza, złuszcza wygładza!

źródło: ig: juvilis_polska


Podsumowanie:

Idealny pakiet na prezent dla mam, sióstr, żon! Mogłabym się rozpisać o cudownym działaniu i jego rezultatach, ale w tym momencie mogę Wam tylko powiedzieć - do kliniki Drogie panie!
Pora samej się przekonać o czym pisze ta Akiri? A może to czyjś wymarzony prezent?



Wasza Akiri




1 komentarz: