Zniżki :) może komuś się przydadzą!



Cześć!

Zgromadziłam tyle zniżek, których sama nie wykorzystam, że postanowiłam się nimi z Wami podzielić.Doszłam do wniosku, że najlepiej będzie je podzielić, zgodnie z terminem ważności albo tym, czy są jednorazowe, więc jako pierwsze na bloga wlecą zniżki ważne najdłużej do końca listopada. Doszłam do wniosku, że nie ma sensu wrzucać całej listy bo tego jest po prostu za dużo. Postanowiłam to podzielić. W następnym tygodniu wleci nowa lista promocji. Większość z nich jest do zagranicznych marek, dobrze znanych za granicą ale też w Polsce.

1. Bezprzewodowe słuchawki marki Happy plugs.  20% zniżki na słuchawki typu Wireless II, dodatkowo 10% na pierwsze zakupy! Dostępne tutaj:Happy Plugs KOD ZNIŻKOWY: HP19789I



2. 20% na wszystko w NORRSKEN + 5% ZA PIERWSZY ZAKUP Z KODEM: NORR6OWNIJ



3. Zegarek marki Arvo 50% zniżki z kodem: 
AMB-94JTZ


4. 25% od Vera Bradley tylko w ten weekend.


5. Premierowe gry 2018 na Ceneo taniej :) po kliknięciu tutaj .












0 komentarze:

Prześlij komentarz