Pani Bloger! Jaki podkład??

Ten wpis będzie kosmetyczny. Zauważyliście, że 90% blogów kosmetycznych jest mega oficjalna a co za tym idzie sztuczna i nudna? Nie pozwolę na to u siebie! Chcę aby tutaj pojawiały się ciekawe wpisy będące także recenzją kosmetyków, które są przeze mnie używane albo po prostu takich, które wpadły w moje łapki!  Jestem kobietą, która uwielbia dbać o siebie. Wypróbowałam już całą gamę produktów różnych marek - choć mam swoich faworytów ciągle mnie coś zaskakuje. Przygotujcie się więc na to, że wpadnie seria wpisów o kosmetykach, które,zapewniam, będą ciekawe i nie tylko dla kobiet ale też dla mężczyzn.

Wiek dorastania był dla mnie ciężki. Trądzik był jedną z rzeczy, które wywoływały u mnie momenty krzyczenia w poduszkę. A i tak wpadała mama i pytała czemu tak głośno krzyczę w poduszkę. W domu też nie pochwalano mojego zainteresowania kosmetykami itp. Dziś widząc dziewczyny 15-to letnie mam wrażenie, że chodzą wraz z mamami do kosmetyczek - wyregulowane brwi, manicure żelowy, farbowane włosy. Nie, nie potępiam tego. Dbanie o siebie jest naturalne. Należy jednak znać granicę, która jest cienka. Bardzo łatwo możecie sobie dodać lat w niekoniecznie pożądany sposób. Podobnie jest z ubiorem. Za krótkie ubrania też nie sprawią, że nabierzecie stylu. Będzie o dbaniu o siebie z mojego bardzo subiektywnego punktu widzenia.

Wpisy kosmetyczne pojawią się w tygodniu. Śledźcie pilnie bloga. Wpisy codziennie!


Akiri



3 komentarze: