Dostałam bloka na grupie dyskusyjnej bo... jestem znana ;D

Zapewne niejeden z Was jest w jakiejś grupie na fejsbuku. Ja jestem dokładnie w 17-stu. Część z tych grup jest zamknięta, część dyskusyjna i cała masa o urządzaniu mieszkań lub sprzedażowa. Byłam członkiem jednej z grup dyskusyjnych dla kobiet, której nazwy nie wymienię. Jednego dnia ją widziałam drugiego...zniknęła. Myślę sobie, że przecież żaden rozsądnie myślący admin nie usuwa grupy +20 tys. członków. Napisałam wiadomość do administratorki w tej sprawie:



Przykre jest takie podejście ale nie pierwszy raz się z nim spotykam. Cóż, pora na anonimowe profile ;) Niejednokrotnie użytkownicy grup wchodzili na mój profil, patrzyli na social media i próbowali docinać...mimo że to kompletnie nie było związane z tematem posta. Dochodziłam do wniosku, że to po prostu próba dziecinnego zwracania uwagi na siebie. Ale odpowiedź jaką dostałam dziś wywołała we mnie skonfundowanie.

Spotkaliście się z czymś takim jak ja?

Akiri

5 komentarzy:

  1. Ja się jeszcze z takim czymś nie spotkałam ale nie rozumie tego dlaczego oni tak zrobili :* życzę Ci i tak powodzenia bo jesteś super <3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zdażyła mi się podobna sytuacja tylko nie z reklamą tylko z czymś innym ale rozumiem cię dobrze, nie powinno tak się robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego pora na anonimowe konta - aby nie być osadzaną o takie bzdety ;)

      Usuń
  3. w sumie to i dobrze to taki typ człowieka i tak prędzej czy później to by się stało ... ciekawe tylko czy jak by to była jakaś ''nieznana'' osoba to czy też by ją zbanował. pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń